WoPeeH-top-image
Retailers
- NIEUW: Platform 104 (Rotterdam)
- Wandelwol.nl (webshop)
- Webvrouw.nl (webshop)
- Prepshop.nl (webshop)
- Zwerfkei Outdoor (Woerden)

Bekendheid WoPeeH
Waar ken je WoPeeH van?
06 feb 2018
- 663 respondenten
- 48% gezocht op internet
- 30% las er over in een blad
- 13% via vriend(in)
- 4% social media of website
- 3% via een beurs
- 2% via andere bron

Mini Weblog

Zoveel (leuke) dingen...

(soms heb je tijd om heerlijk in de tuin te zitten en zie je alles net weer even anders)
WoPeeH-pocket heb ik zelf ontwikkeld en op de markt gebracht en je koopt hem via mijn webshop dus direct van de uitvindster zelf.
Ik vind het altijd fijn als ik een review krijg toegezonden en het is heel erg fijn dat ik zoveel leuke reacties krijg :)

imagine

Vrouwen, vrouwen, vrouwen en een enkele man -- 20-03-2018

beurs2018 Begin maart stonden we weer eens op de Fiets- en Wandelbeurs in Utrecht. Als webshophouder is een beurs altijd hèt moment om contact te maken met je (potentiele) klanten en te luisteren naar hun mening of ervaringen. Vanzelfsprekend beantwoorden we vragen en geven informatie aan iedereen die het aandurft om te blijven staan. Nou denk je natuurlijk: Wat nou... aandurft? Dat durft toch iedereen? Nou, nee... we zie nog steeds veel vrouwen (en mannen) enigzins hoofdschuddend en een beetje gegeneerd voorbijlopen als ze door hebben dat we plastuitjes verkopen. En dan, vanaf enige afstand een beetje lacherig stiekem terug kijken. Jazeker!!

Ook is ons opgevallen dat bijna geen enkele vrouw uit zichzelf een WoPeeH in de hand durft te nemen. We geven ze dus altijd even aan met de opmerking: dit is de beurs, grijp je kans, online kun je niet "aanvoelen" wat dit voor plastuit is, wil je uitleg?
Ter informatie nemen we altijd een collectie van alle andere plastuitjes mee zodat die ook kunnen worden bekeken en bevoelt. Als vrouwen meer willen weten dan komen vragen over de verschillen al snel naar boven. Waarom vind je die beter en die niet? Heb je ze zelf geprobeerd? etc. Vaak volgt er een leuk gesprek over ervaringen en mogelijke plaatsen van gebruik en er wordt eigenlijk altijd wel veel gelachen.

Dat lachen, ja dat is ook zo leuk op de beurs. De meeste mensen lopen toch rond met een wat strak gezicht: ze zijn bezig, op zoek naar iets speciaals of gewoon alles aan het scannen. De ontdekking dat er een stalletje is dat alleen plastuitjes verkoopt en dat ook nog eens demonstreert met beachflag met een plassend meisje maakt dat er bijna altijd een glimlach op een gezicht verschijnt. Zo leuk om te zien! En natuurlijk is het voor ons helemaal leuk als er spontaan een vrouw even langs komt om te vertellen dat ze er al een heeft via de webshop of een vorige beurs en er heel blij mee is. Vaak zie je dan dat dit anderen overtuigt dat dit kleine plastuitje echt werkt.

Naar aanleiding van wat we o.a. op de beurs meemaken en horen is het leuk en interessant om een globale indeling te maken van al die vele vrouwen die we zagen of spraken. Zo heb je...
  1. de vrouw die er niets van moet hebben - zij wil niet graag aangesproken worden
  2. de (meestal) oudere vrouw die het "nog niet" nodig heeft - zij beschouwt hurken als een fysieke prestatie en ziet een plastuit als een medische hulpmiddel
  3. de geneerde vrouw die het eigenlijk niet durft om (ten overstaan van anderen) meer info te vragen - als je haar spreekt wimpelt ze je meestal haastig af
  4. de sceptische vrouw die een ooit ouder model plastuit probeerde maar geen goede ervaring had - ze wijst uit onze verzameling bijna altijd het oudste, papieren model aan
  5. de hebbedingen vrouw die er een koopt maar nooit uitprobeert - ja echt! Daar begrijp ik niets van maar ik ken er verschillende...
  6. de nieuwsgierige vrouw die haar kans grijpt en er alles over wil weten - zij pakt zelf een WoPeeH van de tafel en vraagt naar de werking en ervaringen
  7. de natuurvrouw die niet meer wil hurken vanwege ervaring met teken op been en bil
  8. de praktische, doortastende vrouw die het gewoon handig lijkt en er gelijk nog een koopt voor dochter of vriendin
  9. de doortastende man die er gewoon een paar koopt als kadootje - Daar zijn er niet veel van; hoewel hij wel het practisch nut ziet durft hij meestal niet zonder zijn vrouw te beslissen
  10. de tevreden vrouw die er al een heeft en er een als kado komt kopen
  11. de haastige vrouw die er op internet over gelezen heeft en er een komt kopen voor de beursprijs
  12. de zorgzame vrouw die er op uit is gestuurd en ons eindelijk heeft gevonden. Laats kwam ze voor haar (klein) dochters en kocht er voor allemaal een: voor de festivals!!
  13. de stoerste vrouw (vind ik) die er een koopt en hem direct op te wc gaat uitproberen en 10 minuten later terug komt voor een extra exemplaar!
    Ja echt, tot nu toe heb ik dit 2x meegemaakt. Ik zou dit niet durven, echt altijd eerst thuis uitproberen...

Misschien is het na het lezen van mijn indeling wel leuk om je eens af te vragen tot welke categrorie jij zelf eigenlijk behoort, en of je daar blij mee bent. Altijd handig om jezelf te kennen. En, voor jullie info: ik zie mezelf echt wel als een typische categorie 6 vrouw. :)

Marketing? Of Alternative Facts...? -- 31-1-2018

Regelmatig lees ik over fake-informatie op internet. Reviews blijken nep te zijn, feiten verdraaid en cijfers vervalst. En dat alles om zo veel en snel mogelijk te verkopen. Marketing wordt dat genoemd: alles dient erop gericht te zijn om producten zo snel en vaak mogelijk te verkopen aan klanten. Alles gericht op een zo groot mogelijke winstgroei.

Een marketingcampagne is vaak zo opgezet dat zoveel mogelijk mensen gaan geloven dat hij/zij het product echt nodig hebben, eigenlijk niet zonder kunnen, om welke reden dan ook.
In reclames zie ik dat er vaak wel wordt ingegaan (in beeld en geluid) op het o zo handige of stoere gebruik en (bijna altijd) de lage prijs. Maar zelden zie ik een verwijzingen naar betere kwaliteit dan concurrerende producten. Klanten moeten daarover zelf maar informatie zoeken, daar heb je dan weer de review sites voor. Maar ja, die sites worden dan weer vaak gesponsord door fabrikanten... Dus, zoals ik dit stukje al begon: welke informatie op welke sites kun je nu echt geloven? Ik weet het niet en bij een aankoop check ik voor de zekerheid altijd maar zoveel mogelijk reviews op verschillende sites.

En dan is er ook nog het probleem: hoe check je de betrouwbaarheid van webwinkels? Ook daarvoor zijn een flink aantal keurmerken uitgedacht. Tegen betaling mag je een keurmerk in je webwinkel plaatsen. Ik betaal niet, dus er is in mijn webwinkel nergens een keurmerk te bekennen. De betrouwbaarheid van de informatie op deze website en van mijn webwinkel zal dus moeten worden uitgedragen door de klanten zelf. Altijd ben ik weer blij verrast als iemand de moeite neemt om mij na korte of langere tijd een review toe te zenden (lang niet alle vrouwen gaan direct aan het uitproberen heb ik gemerkt).

Ik stel vast dat ik hopeloos ouderwets bezig ben want op deze site plaats ik alleen de reviews en informatie die ik echt van gebruiksters krijg toegezonden.
Tjsa... Ik ben dus helemaal niet goed in marketing: ik durf hier zonder meer te beweren dat alle vrouwen heel goed zonder een plastuitje (welke soort dan ook) kunnen leven. En velen doen dat dan ook, wij kunnen zonder!

Maar: als het zo uitkomt dat het ergens leuker, makkelijker, comfortabeler, stoerder, discreter of hygiënsicher is om staand te plassen... dan raad ik toch echt mijn WoPeeH-pocket aan. Ik doe het al jaren en het bevalt super goed!

Actie Zeikwijf! -- 27 sept 2017

Eind van de zomer, laagseizoen voor plastuitjes, denk je: ik kan gerust even een vakantie opnemen... En dan doet een rechter de onbegrijpelijke uitspraak dat vrouwen ook gewoon gebruik moeten maken van urinoirs.
Een storm van protest gaat rond bij vrouwelijk Nederland en (wild)plassen en plastuiten staan ineens volop in de belangstelling.

Natuurlijk geef ik die rechter 100 procent gelijk dat wildplassen moet worden bestreden, vooral binnen de bebouwde kom. Dat is gewoon vies en ongewenst. MAAR het botweg stellen dat een urinoir voor alle vrouwen tot de mogelijkheden behoort is natuurlijk belachelijk. Vrouwen (en mannen denk ik trouwens ook) willen niet hangen of hurken of met hun billen bloot staan op een plaats die openbaar toegankelijk is. Geerte Piening heeft groot gelijk dat ze op deze manier aandacht vroeg voor het grote tekort aan openbare toiletten voor vrouwen.

Maarrrr ik ben in mijn leven al bij heel wat openbare toiletten voor vrouwen geweest en daar wilde ik gewoon echt NIET ZITTEN! Want, sorry dames, wat maken jullie er soms een vieze bende van. Jullie wilden daar blijkbaar ook niet zitten en dan werd het hangen dus, met al het gespetter van dien. Vrouwen klagen graag over mannen die spetteren maar dat hangen van vrouwen geeft volgens mij ten minste evenveel, zo niet meer geklieder.
Om dus van al die toekomstige openbare toiletten gebruik te kunnen/willen maken hou ik het erop dat een goede plastuit, zo een die je makkelijk meeneemt, die na gebruik goed droogveegt (want vaak is er geen WC-papier te vinden) en die je zo hupsakee weer bij je steekt om later schoon te spoelen gewoon onontbeerlijk is. Mijn WoPeeH dus!

Mijn dochter, die mede heeft bijgedragen aan de ontwikkeling van het nieuwe plastuitje, is op de actiedag naar het Haarlemmerplein gegaan en heeft gedemonstreerd dat het gebruik van een urinoir met een WoPeeH inderdaad echt mogelijk is... discreet met broek aan! En het fijne is dat je daarmee dus niet alleen toegang hebt tot alle urinoirs die tot nu alleen voor mannen bruikbaar waren maar ook tot de meest vieze (dames)toiletten.
Dus: net als al die mannen gewoon even plassen onderweg. Zonder blote billen! Ideaal!

Secret Black -- 27 mei 2017

Begin dit jaar raakte de voorraad WoPeeH’s op en ik moest weer nieuwe bestellen. Ik had al van een aantal vrouwen gehoord dat ze het leuk vonden als WoPeeH in de kleur zwart verkrijgbaar zou zijn. Natuurlijk wil ik daar graag op inspelen en bestelde een kleine voorraad zwarte WoPeeH’s bij mijn producent in Delft. Ze keken daar wel van op: willen ze echt zwarte?? Jazeker! zei ik, en zo gezegd zo gedaan. Om uit te proberen of ze echt worden gekocht heb ik er 100 laten maken. Sinds februari in de webshop te koop...
En het blijkt een succes!! Vrouwen willen heel graag zwart plassen: meer dan de helft is alweer verkocht!!

Zwart! Ik vind het een moderne kleur, het staat de WoPeeH goed! :-)

Vakantie 2 -- 18 mei 2017

Zolang alweer geen tijd gehad om hier wat te schijven. Gewoon te veel andere dingen te doen. Maar gelukkig heb ik mijn webshop en kan ik nog steeds zonder veel gedoe mijn plastuitje WoPeeH-pocket aan jullie blijven verkopen. Wat ik erg leuk vind is dat ik steeds vaker bij een bestelling de opmerking krijg dat via een vriending mijn plastuitje is aanbevolen. Fantastisch! Dat betekent dat WoPeeH bevalt :)
Zo weet ik dus ook dat er elk jaar meer vrouwen met een WoPeeH op zak meelopen bij de Vierdaagse in Nijmegen. Goed! Ik hoop dat jullie nu niet meer opzien tegen een bezoekje aan een dixi. En, dat zal me echt benieuwen, zijn vrouwen al zo geëmancipeerd dat ze ook een plaskruis durven gebruiken? Misschien als die een beetje discreter worden neergezet? dat zou toch zoveel wachten schelen.

En ik? Ik ben een weekje naar Valencia geweest. Een fantastische stad, vol met historie, kunst, cultuur, prachtige en wonderbaarlijke gebouwen van de architect Calatrava. Het kostte Valencia miljoenen. Of dat het waard is weet ik niet maar het ziet er fantastisch uit.
En... in en om Valencia zijn fietspaden! Je kunt door de stad en langs de hele kust fietsen. We gingen dus natuurlijk ook naar de Albufera, als vogel liefhebber moet je daar echt wel even rondkijken.

En natuurlijk nergens gezeten hoor, altijd blijven staan bij die toiletten van vliegvelden, openbare tuinen, openbare parken, openbare gebouwen, bosjes.
Kortom: WoPeeH waar het maar nodig was :)


Gratis? -- 26 aug 2016


(On)bekend... jammer! -- 19 juli 2016


(On)bekend -- 8 juli 2016


Vakantie 1 -- juli 2016


Lente! -- 3 mei 2016


Staan of zitten? -- 21 maart 2016


Op de beurs -- 1 maart 2016


Vroeger, mijn vorige leven...


Mijn dank!



09 aug. 2018
Vandaag zette ik weer twee nieuwe reviews online. Gisteren ontving ik een uitgebreide review met daarin handige tips voor gebruiksters!
07 feb 2018
De website heeft een update en een nieuw, zeegroen kleurtje gekregen.
04 feb 2018
Excuses, de reviews waren een tijdje niet zichtbaar. Ik herstelde het vandaag.

J.D. | 08/08/2018
Dankzij de vlotte service kon de Wopeeh nog mee op fietsvakantie. Ik had jaren geleden een Shewee aangeschaft maar daarmee ging het vaker fout dan goed. Daarna heb ik nog andere plastuiten geprobeerd, ...
N.G. | 21/07/2018
Ik heb ca 2 jaar de wopeeh voor het eerst gebruikt, dat was even oefenen, maar wat bevalt me dat goed!! Heb later meer besteld, zodat ik altijd eentje bij de hand heb!
B.K. (Germany) | 16/02/2018
as your first German customer I wanted to let you know that my wopeeh was in the mail yesterday, the 13th of february.
I´m very pleased with it, it is a clever design and works very well. Thanks :)


WoPeeH-pocket is een Nederlands product dat wordt geproduceerd in Delft.| WoPeeH® | ©2013-2018 2B-OK |

   | Privacy | | Bestellingen | | Verzending | | Betaling | | Downloads | | Voorwaarden | Dutch Design